Gå til innhold

Trenger seriøs nettavis

akarno

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. ^^

Nå har jeg søkt, spurt noen folk på msn og spurt i SO uten å få svar, så nå får det vel bli tråd av spørsmålet ;)

Jeg trenger en nyhetsavis, på nett, gjerne internasjonal med verdensnyheter. Gjør også ingenting om den fokuserer på kultur/musikk osv i tillegg. (sport trengs ikke.)

Jeg har pleid å lese bt.no, ba.no, vg.no og db.no. Orker ikke dette mer, er så utrolig lei av

Kler seg naken for Rognan

Karene poserer nakne for en pinup-kalender.

(dagbladet)

- «Tissemannen» kunne

gå rett inn hos naboen gjennom hull i veggen

(vg)

Altså, jeg kunne ikke brydd meg mindre om slike nyheter og er så lei av skrivefeil (jeg er ikke en engel på det selv, da), sladdernyheter og uoversiktlige sider...

Noen som vet om noen skikkelige nyhets/avissider på web?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er faktisk enig, mest av alt irriterer jeg meg over alle disse artiklene om sex. Vet at sex selger, men ffs.

Jeg prøver bevisst å holde meg til aftenposten.no da det er den nettavisen som er mest seriøs..

Hva med disse "sex-ekspertene", spitsnogle dama er det mest irriterende vesen som finnes. Jeg er mann og menneske og når jeg ser naken dame eller diskusjon om sex så går jeg inn på det enten jeg vil eller ikke. Ja, jeg er svak, men hater avisene for det.. Om jeg vil ha porr så finner jeg det lett som bare det, men leser jeg avisen så ønsker jeg nyheter.. :hrm:

Endret av Battone
Skrevet

Den mest seriøse nettavisen jeg vet om, må vel være theonion.com som skriver mest seriøst i artiklene, og har gode bilder som illustrerer godt. Selvom det de skriver ikke er sant, synes jeg den er best.

Skrevet
Selvom det de skriver ikke er sant, synes jeg den er best.

7146439[/snapback]

Hææ? De skriver ikke sant? Hva er poenget da og kan det da defineres som nyheter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...