Gå til innhold

Xbox360 chipp+opperativsyst og harddisk


Olaff

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå en Xbox (av den orginale sorten) som jeg har fått modifisert/chippet/modda. Etter endringene kan jeg nå spille nedlastet film, musikk, nedlastede spill osv osv. Dere vet sikker om resten av mulighetene.

 

Spørsmålet er: Kan jeg få en xbox360 til å gjøre det samme?

 

Jeg har sett på QXL at folk modder 360. De "flasher" den eller noe, og setter inn nye dvd-rom`er hvis jeg har forstått rett. Da kan man spille brente spill (brent på dvd) og brent dvd film.

 

Men; hvis jeg kjøper en 360 er det fordi jeg vil modde den og gi den samme muligheter som min gamle xbox, altså: Kunne bruke den sammen med mitt datanettverk i huset slik at jeg connecter 360 med datanettet via en nettverkskabel og flytter filer fra PC`n til Xboxharddisken, slik at jeg kan se nedlastet film (nesten alle formater), høre musikk (MP3) og Spille nedlastede spill. Da trenger den selfølgelig en harddisk. Kan dette settes inn i steden for den innterne, eller må jeg evnt. bruke en vanlig 20GB orginal ekstern 360harddisk? Ønsker muligheten til å spille 360spill (uten å måtte gå i butikken:P) og bruke den som et slags simpelt "mediasenter" slik jeg bruker den gamle. Kan jeg dette?

 

Takker så mye for alle svar, og helst grunndige og forståelige svar:)

Endret av Olaff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...