Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen henger seg når jeg går ut av spill


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier så henger pcen seg hver gang jeg går ut av et spill. Det er veldig irriterende siden jeg er en ivrig gamer.

 

 

Jeg kan alt+tabe ut fra spill uten at det skjer noe da.. men med en gang jeg quiter, så henger alt seg og jeg må reboote.

 

Jeg har prøvd å alt+tabe også ctrl+alt+del og prøve å lukke spillet på den gale veien.. pcen henger seg da også :(

 

jeg har helt ny pcen også :(

 

 

takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du har samme problem som meg.

 

Det er slik hos meg også, men jeg kan bytte bruker "i blinde", altså at det virker som skjermen har hengt seg, men jeg bruker tastaturet til å gå til Start - Logg av - bytt bruker uten å se noe. Så trykker jeg bare enter, så kommer jeg ut i login-menyen. Så er det bare å skrive inn passordet ditt hvis du har det, eller bare trykke på brukeren din hvis du ikke har passord.

 

Det ligger vel i driveren, men har ikke gidda å ta meg tid til å sjekke det.

Lenke til kommentar
Kanskje du har samme problem som meg.

 

Det er slik hos meg også, men jeg kan bytte bruker "i blinde", altså at det virker som skjermen har hengt seg, men jeg bruker tastaturet til å gå til Start - Logg av - bytt bruker uten å se noe. Så trykker jeg bare enter, så kommer jeg ut i login-menyen. Så er det bare å skrive inn passordet ditt hvis du har det, eller bare trykke på brukeren din hvis du ikke har passord.

 

Det ligger vel i driveren, men har ikke gidda å ta meg tid til å sjekke det.

7144787[/snapback]

 

 

og etter at du har gjort det.. så fungerer det igjen ?

Lenke til kommentar
Kanskje du har samme problem som meg.

 

Det er slik hos meg også, men jeg kan bytte bruker "i blinde", altså at det virker som skjermen har hengt seg, men jeg bruker tastaturet til å gå til Start - Logg av - bytt bruker uten å se noe. Så trykker jeg bare enter, så kommer jeg ut i login-menyen. Så er det bare å skrive inn passordet ditt hvis du har det, eller bare trykke på brukeren din hvis du ikke har passord.

 

Det ligger vel i driveren, men har ikke gidda å ta meg tid til å sjekke det.

7144787[/snapback]

 

Win+L er vel enklere enn å lete seg fram til startmeny og bytt bruker i blinde ?

Lenke til kommentar

Høres ut som ATI forbrukere :) Vel... Løsning på problemmet deres ligger rett og slett i dette!

 

Last ned: ATI Catalyst... (Kan ikke legge ut link i og med at jeg ikke vet hvilket grafikk kort dere har)

 

Last ned den versjonen som ikke har tillegges delen så slepper du og måte styre med .framework osv

 

Har hatt dette problemmet... Og denne løsningen fjerner det helt :)

Endret av Neon-light
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...