sykkopat Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 jeg har gledet meg til Splinter Cell Double Agent i hele år,og når driver ubisoft og utsetter spillet.spillet skulle komme ut til pc 27 oct så ble det 3 nov og nå har det blitt 10 nov. jeg er spent hvor mange ganger ubisoft kommer til og utsette spillet før det endelig kommer ut. er jeg den eneste som er forbannet på ubisoft for og utsette og utsette Splinter Cell Double Agent?
lonnj89 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) jeg har gledet meg til Splinter Cell Double Agent i hele år,og når driver ubisoft og utsetter spillet.spillet skulle komme ut til pc 27 oct så ble det 3 nov og nå har det blitt 10 nov. jeg er spent hvor mange ganger ubisoft kommer til og utsette spillet før det endelig kommer ut. er jeg den eneste som er forbannet på ubisoft for og utsette og utsette Splinter Cell Double Agent? 7143099[/snapback] kjøp deg en 360 du, da kan du nyte spillet med en gang ....viss det haster sånn. men må si meg litt skuffet jeg også når de utsetter og utsetter hele tiden! skulle det ikke ha kommet i vår en gang og da? men men, sluttproduktet blir jo bare bedre desto lenger man holder på med det! Endret 24. oktober 2006 av mX
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 vel de kunne sikkert ha fikset AI ofg div bevegelser bedre i x360 versjonen. håper pc blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå