Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Oppgave om Svart arbeid


vizit

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en oppgave på skolen om svart arbeid. Har fått med meg det meste, men syntes fortsatt at oppgaven er litt for tynt. Har da tatt med hva som er positivt og negativt med svart arbeid. Hva annet kunne jeg egentlig ta med? Hadde vært fint med litt eksempler om folk som har drevet med svart arbeid osv.

 

Håper på litt hjelp her

 

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

problemet med svart arbeid er ansvaret, jobber som elektriker, der er det jo endel ansvar involvert.

Hvis du tror at navnet ditt ikke kommer opp, så fort som faan, dersom det er snakk om avkortinger i forsikringssum, er du faan så naiv.

fordelen er jo at man slipper å betale til jævla staten da :D har nettop fått en bot på 10000 fordi dissa jævlane mente jeg kjørte i 99 i 60'n NEPPE om jeg skal betale skatt på de kronene som går med der :p

Lenke til kommentar

 

Er vel mange som har gjort en bra jobb også har dem kommet til betaling og der er det ikke no penger å hente.

Dette er veldig surt hvis man eks har leid utstyr på egen regning til den aktuelle jobben.

7144268[/snapback]

ja der har du et poeng, det jeg pleier å gjøre er å ta forskudd for det jeg har av reine utgifter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...