Rusty-MP Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hallo! Finnes det en vampyr-slayer guild\faction mod til Oblivion? Har lest at noen har joina en vampire-slayer "klubb" og lurer på om det er mulig?
Rescue me Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Vet ikke helt hva vampire slayer er men hvis det er en gulid som dreper vampires så finnes det i Tempel Distict i Imperial City. Bare dra dit å wait så kommer det en dame bort til deg og trenger hjelp.
123321123321 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Å bli vampyr er det kjedeligste som kan skje i Oblivion. For å joine den 'guilden' må man ta questen tror jeg. Den starter som sagt i Tempel District. Men for å ta den må du være med i mage guild (tror jeg) og den guilden ble jeg utstøtt fra fordi jeg drepte en guild member på oppdrag for Dark Brotherhood. Husker ikke så mye nå. Lenge siden. Endret 24. oktober 2006 av Jyrgen
Loerand Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Å bli vampyr er det kjedeligste som kan skje i Oblivion. For å joine den 'guilden' må man ta questen tror jeg. Den starter som sagt i Tempel District. Men for å ta den må du være med i mage guild (tror jeg) og den guilden ble jeg utstøtt fra fordi jeg drepte en guild member på oppdrag for Dark Brotherhood. Husker ikke så mye nå. Lenge siden. 7141370[/snapback] Man må ikke være medlem i MG, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå