Gå til innhold

"wow-spillere" eier ikke sans for ironi og humor?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå som mitt og ikteivi's prosjekt kalt "wow spillere har ikke en sans for humor?" er ferdig har vi kommet fram til vår konklusjon.

Wow-spillere viste stor hat mot humor og sarkasme. Og viste ikke forståelse for vanlige folk sine morsomme inlegg. Dette viser til lav iq og totalt uvitenhet til det vanlige liv.

Skal sendes videre til vg, som sikkert tar det med i morgendagens avis.

Endret av Modac
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå som mitt og ikteivi's prosjekt kalt "wow spillere har ikke en sans for humor?" er ferdig har vi kommet  fram til vår konklusjon.

Wow-spillere viste stor hat mot humor og sarkasme. Og viste ikke forståelse for vanlige folk sine morsomme inlegg. Dette viser til lav iq og totalt uvitenhet til det vanlige liv.

7138868[/snapback]

Hee hee hee!

Skrevet (endret)
Nå som mitt og ikteivi's prosjekt kalt "wow spillere har ikke en sans for humor?" er ferdig har vi kommet  fram til vår konklusjon.

7138868[/snapback]

^^ moro :p men men vg tar det nok med :p

Endret av DaXoN
Skrevet

hvis VG tar den saken er det en større drittavis enn jeg trudde.

Innlegget deres var jo ikke morsomt! Det var ikke intelligent sarkastisk eller noe. Det var bare piss. Så virker bare som ett prosjekt to 14-åringer har satt sammen

Skrevet
hvis VG tar den saken er det en større drittavis enn jeg trudde.

Innlegget deres var jo ikke morsomt! Det var ikke intelligent sarkastisk eller noe. Det var bare piss. Så virker bare som ett prosjekt to 14-åringer har satt sammen

7138896[/snapback]

vel vg tar jo med alt ^^

Skrevet

hvaa? fake? neij? ikke mulig? o'rly?

er vel heller tilfellet at dere ikke skjønner annen ironi/sarkasme enn deres egen, som forresten er døll som faen.

grats. you win 10 internets.

Skrevet (endret)
Er jo ikke at prosjekt å poste: " XXXXX suger i WoW "

Det kalles personangrep og kan annmeldes om det kommer i en avis.

7138903[/snapback]

Overskriften var XXXX suger i Wow ? <-- med spørsmålstegn.. Altså ett spørsmål og ikke ett person angrep...

Endret av Modac
Skrevet
Selvsagt kommer ikke dette sprøytet i avisen :cool:

7138922[/snapback]

Joda.... det kommer inn når de ser hva slags humor WOW spillere etablerer ved mye spilling. Faktisk ingen humor i det hele tatt. Bare aggresjon og sinne i WOW spillere...

Skrevet
Er jo ikke at prosjekt å poste: " XXXXX suger i WoW "

Det kalles personangrep og kan annmeldes om det kommer i en avis.

7138903[/snapback]

Overskriften var XXXX suger i Wow ? <-- med spørsmålstegn.. Altså ett spørsmål og ikke ett person angrep...

7138914[/snapback]

Quote fra tråden:

Kan jeg noe for at du suger i WOW?
Skrevet

Quote fra tråden:

Kan jeg noe for at du suger i WOW?

7138933[/snapback]

Ser du ikke at det er spørsmålstegn der og da?

Mener du kanskje at alt som inneholder spørsmålstegn er personangrep?

Skrevet
Selvsagt kommer ikke dette sprøytet i avisen :cool:

7138922[/snapback]

Joda.... det kommer inn når de ser hva slags humor WOW spillere etablerer ved mye spilling. Faktisk ingen humor i det hele tatt. Bare aggresjon og sinne i WOW spillere...

7138931[/snapback]

ah, nå skjønner jeg. pappan din er redaktør i VG?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...