Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med installering av programmer


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt problemer når jeg skal installere nye programmer/spill på pc

 

Jeg kjører Win XP Pro Engelsk

Kjører en skjerm modus

 

Når jeg starter installeringen er alt bra, men når filene skal kopieres inn forsvinner installerings vinduet, det er som om installeringen fortsetter i bakgrunnen, jeg har sjekket i Task Manager og der fortsetter installeringen

 

Eksempel på program: Office 2003 og Citrix client

 

Dette er veldig irriterende, er det noen som har noen løsning på dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan teste er å lete i egenskapene etter en snarvei som flytter alle skjermbilder over til skjerm 1. Det finnes også tools på nettet som har liknende funksjonalitet.

 

Jeg sliter tidvis med dette på jobblaptopen min. På pulten kjører jeg docking med 2 skjermer, men når jeg tar den med i møte så er det spesielle skjermbilder/dialogbokser som kommer på den andre skjermen (som da seff ikke er der når jeg kjører uten dock...).

 

Løsningen for meg har vært å benytte muligheten i Ati Catalyst Mobile-driveren.

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Dette er en stasjonær pc, har bare et skjermkort og en skjerm

 

Det du kan teste er å lete i egenskapene etter en snarvei som flytter alle skjermbilder over til skjerm 1. Det finnes også tools på nettet som har liknende funksjonalitet.

 

Jeg sliter tidvis med dette på jobblaptopen min. På pulten kjører jeg docking med 2 skjermer, men når jeg tar den med i møte så er det spesielle skjermbilder/dialogbokser som kommer på den andre skjermen (som da seff ikke er der når jeg kjører uten dock...).

 

Løsningen for meg har vært å benytte muligheten i Ati Catalyst Mobile-driveren.

 

*Tronaldo*

7138979[/snapback]

Lenke til kommentar

jeg skal teste, jeg har nvidia GF 6600 GT kort

 

Ja, men det har ingen betydning i gitte situasjoner. PCen min registrerer kun en skjerm den også - men likevel popper dialogene opp på den andre skjermen som ikke er der. Jeg ville ha testet tipset jeg gav deg - er ikke sikkert det fungerer, men jeg har stor tro på det...

 

*Tronaldo*

7139003[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...