Gå til innhold

BPG med CS 1.6-cup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 3. november arrangerer BroadPark Games CS 1.6-cup med nice premier!

Hvor mange teams som skal være med, er enda ikke sikkert, men det kommer ann på hvor interesserte folk er.

Dette er som sagt en CS 1.6-cup.

For mer informasjon, ta en titt på hjemmesidene til BroadPark Games.

Noen av gamerene fra HW.no (#hw.mix) vil stille med eget lag,

så stikk innom #BPG og #hw.mix @ Quakenet og hei på oss! :D

Lykke til i cupen. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Har ikke tid til å stikke innom IRC nå, men er det muligheter for meg å bli med (er ikke så altfor god nå, men med litt trening er jeg fort tilbake til gammelt nivå. :)

Skrevet

Vel, hvis du belager deg på 8-9 timers pracc hver dag, spiser sunt og tenker positivt så finnes det vel et lite nålehull for deg.

Vet du hva? Send oss en 5-6 A3 sides søknad som inneholder fyldige analyser av våres siste 10 kamper og en god begrunnelse hvorfor du vil tre inn i våre rekker. Legg også med en 10-20 timer med demoer, slik at vi kan foreta en grundig analyse av deg!

Skrevet

hmmmm, 3 november er en fredag.....kanskje jeg kan få mekka sammen min egen clan (#desire-gaming ja) så kan vi joine cuppen. :) Men tviler på at jeg får med de beste, eller får med mange nok i det hele tatt. Hvis ikke clanen min får blitt med kan jeg sikkert være med på hw.mix sitt lag eller evt. være step-in hvis det er fullt. ;):)

• 5 uker senere...
Skrevet
Vel, hvis du belager deg på 8-9 timers pracc hver dag, spiser sunt og tenker positivt så finnes det vel et lite nålehull for deg.

Vet du hva? Send oss en 5-6 A3 sides søknad som inneholder fyldige analyser av våres siste 10 kamper og en god begrunnelse hvorfor du vil tre inn i våre rekker. Legg også med en 10-20 timer med demoer, slik at vi kan foreta en grundig analyse av deg!

7137439[/snapback]

Håper virkelig ikke du er seriøs nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...