TheIlluminated Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Dere er sikkert kjempelei av å få disse postene og at man skal selge pc'en sin osv og hvor mye bla bla bla. Men here goes: Chieftec Dragon Bigtower Blått m/4 kabinettvifter. 420w ToPower PSU Soyo SY-KT333 Dragon Ultra (Black) (Lydkort og nettverkskort følger med) 512 DDR-SDRAM Pioneer DVD Slot-In 16x/40x LG CD-Brenner 40x/12x/40x 2 stk WD 80 GB HDD AMD XP 1600+ (1.4 Ghz) Asus GeForce 4 ti4400 Floppy Selges med alt av manualer, cd'er og en rekke spill da som egentlig ikke er vits i å ramse opp mens som bare er med. Selger den ikke med OS installert. Medfølger ikke skjerm.
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Tja.. ikke grett å si.. 6-8-9 tusen... Får vel en 15-20.000 på qxl.
asad Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 QXL er oppskrytt som f****. Bare ta deg tid til å gå og sjekke hvor mange får solgt PC`ene sine. Det gjelder alt annet og....Så du får nok IKKE 15-20 tusen på qxl. Jeg tipper 8.
TheIlluminated Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Huff, vel...jeg skal prøve å selge den på qxl. Hvis jeg ikke får noe mer enn 8-9000 "gidder" jeg ikke å selge den. Hadde tenkt å kjøpe bærbar og jeg kommer ikke så langt hvis jeg ikke får solgt pc'en til en god penge :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå