Gå til innhold

x360 fifa 07 spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

de som har spilt fifa 07 fullversjon på 360.

jeg har et spørmål:

når man bomma på et skudd ser man ansikta til spileren .?

altås i demone når du bomma kommer replayen . men i fifa 07 (Pc Fullversjon) ser man ansikta til spillerene ofte når dem bomma eller noen ganger .

ønsker svar thanks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler at du kaster Fifa 07 i søpla, sender Xbox 360 til meg i posten, kjøper deg playstation 2 og et spill som heter Pro Evolution 6 som kommer ut om noen dager. Da slipper du problemene du snakker om og vil ha et fint liv...

Skrevet
Jeg anbefaler at du kaster Fifa 07 i søpla, sender Xbox 360 til meg i posten, kjøper deg playstation 2 og et spill som heter Pro Evolution 6 som kommer ut om noen dager. Da slipper du problemene du snakker om og vil ha et fint liv...

7138537[/snapback]

Han kan evt også kjøpe PES til pc, eller XBOX360.

Men jah.... enig med deg der jah Madoc... Brenn fifa, kast fifa, men ikke selg det videre til noen. Det er et av satans verk. Og som vi alle vet: Selger man satans verk, ender man selv i Helvete.

Skrevet (endret)
Han kan evt også kjøpe PES til pc, eller XBOX360.

Hysj! Ikke ødelegg min master plan om å få han til å sende hans Xbox360 til meg :tease:

Endret av Modac
Skrevet

For å svare på spørsmålet til trådstarter:

Ja, man ser ansiktene til spillerene på replays.

Fullversjonen er også en del bedre enn demoen som er ute på marketplace. Faktisk er Fifa 07 til 360 et bra fotballspill, i motsetning til de to foregående (FIFA:RtWC 06 og FIFA WC 06).

Skrevet
For å svare på spørsmålet til trådstarter:

Ja, man ser ansiktene til spillerene på replays.

Fullversjonen er også en del bedre enn demoen som er ute på marketplace. Faktisk er Fifa 07 til 360 et bra fotballspill, i motsetning til de to foregående (FIFA:RtWC 06 og FIFA WC 06).

7140124[/snapback]

Helt enig md deg der! :D Jeg ble ganske så skuffet da jeg fant ut at det ikke var finter :thumbdown: , men ellers så synes jeg at FIFA var en forbedring av sine forgjengere. Grafikken er ikke det optimale på noen spillere, men gameplayet var faktisk ganske morsomt. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...