Gå til innhold

Demo av Anno 1701 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må nok bare vente til slippdagen for å spille lenger enn 90min.

Jeg har brukt litt tid på å planlegge hvordan jeg skal bygge husene slik at alle får nyte godt av tjenestene som brannvesen, kirke osv.

En slakter forsyner 400 med mat, som tilsvarer 31 hus med settlers. Det samme gjelder for tobakk og alkohol så da er det lett å beregne hvor mye man må bygge for ikke å gå tom for varer.

Det er først med citizens man begynner å tjene gode penger, men man må få ting oppe å gå før man utvider for mye.

 

Jeg må si at konseptet med Village center er bra, byen virker mye mer livlig med den selv om det er vanskeligere å plassere alle tjenestebygningene skikkelig.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke får mer enn 65 citizens, selv om alle kravene deres er tilfredsstilt?? (Cloth osv) Mulig jeg gjør noe feil, men.. Hadde over 600 pioneers.. :blush:

 

Ellers må jeg si at jeg likte dette spillet! Har aldri spilt de to foregående versjonene, men fra dem som har spilt dem mye, har jeg hørt litt klager på at man ikke kan stille inn prisene på kjøp/salg av varer i 1701. Synes ikke dette var noe problem selv, men..

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke får mer enn 65 citizens, selv om alle kravene deres er tilfredsstilt?? (Cloth osv) Mulig jeg gjør noe feil, men.. Hadde over 600 pioneers..  :blush:

7169729[/snapback]

Har du nok byggematerialer (hammer, murstein)?

Det hadde vært greit med justerbare priser for å gjøre økonomien litt mer synlig, men det er ingen nødvendighet. Det kan godt tenkes at det er en funksjon som ikke er med i demoen heller.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke får mer enn 65 citizens, selv om alle kravene deres er tilfredsstilt?? (Cloth osv) Mulig jeg gjør noe feil, men.. Hadde over 600 pioneers..  :blush:

7169729[/snapback]

Har du nok byggematerialer (hammer, murstein)?

Det hadde vært greit med justerbare priser for å gjøre økonomien litt mer synlig, men det er ingen nødvendighet. Det kan godt tenkes at det er en funksjon som ikke er med i demoen heller.

7170372[/snapback]

Prøvde et nytt game, og nå funket det. Ser ikke helt hva jeg gjorde annerledes. Menmen. Ble bare enda mer overbevist om at dette er et bra spill nå! :)

Lenke til kommentar
Er det meningen at sjøen skal blinke grønt eller rødt hele tiden?

 

Noen ganger blinker den mellom blått og grønt (myk overgang på ca. 1 sec), mens andre ganger blått og rødt (lik overgang).

7137860[/snapback]

Prøver en gang til.

Er det sånn hos dere også, eller er det en bug?

Veldig plagsomt er det hvertfall.. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg støtter forøvrig forespørselen etter en torrent med demoen. Jeg liker haastigheten jeg får fra Gamer.no men jeg får ALLTID feil ved nedlastingene og klarer derfor ikke å innstallere demoene herfra.

Da har jeg prøvd forskjellige nettlesere og getright.

 

Kanskje litt offtopic i forhold til Anno1701temaet, det beklager jeg.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...