DreamTime Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Kan man sette en AMD MP-prosessor i et XP-hovedkort? Skulle ha fått testet om MP'ene mine funker, da maskinen min er rimelig dau, men har ikke tilgang til andre Dual-HK, bare single-prosessor-HK. Hørtes kanskje litt idiot ut med et slikt spørsmål, men det ser ut som om vi nettopp brente et XP-HK i tillegg til Dual-kortet jeg allerede har... Så er XP-HK kompatibel med MP-prosessor? Eller kan vi risikere å brenne noe? (Som vi kanskje allerede har gjort...) [ Denne Melding var redigert av: DreamTime på 2002-11-07 18:21 ]
DreamTime Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Javel, da endte drømmen min i dette: - Ett stk. muligens ødelagt Dual-kort - En, muligens to, ødelagte MP-prosessorer - Ett stk. sannsynligvis ødelagt XP-kort av spesialtype, så kronasjen er høy - En muligens ødelagt XP-prosessor. - Noen bedre? F**CK!!!
Laka Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 19:33, skrev DreamTime:Javel, da endte drømmen min i dette:- Ett stk. muligens ødelagt Dual-kort- En, muligens to, ødelagte MP-prosessorer- Ett stk. sannsynligvis ødelagt XP-kort av spesialtype, så kronasjen er høy- En muligens ødelagt XP-prosessor.- Noen bedre?F**CK!!! Det er da ikke særlig lurt å høre på en bruker som bare skriver; Det går nok bra. Vi sjanser på at det går. Var det det som måtte til for å overbevise deg? Du kan ikke skylde på noen andre enn deg selv. Dette er ren idioti.
DreamTime Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 20:41, skrev LasseAndreK:Det er da ikke særlig lurt å høre på en bruker som bare skriver; Det går nok bra. Vi sjanser på at det går. Var det det som måtte til for å overbevise deg? Du kan ikke skylde på noen andre enn deg selv. Dette er ren idioti. Til Argon264's forsvar: Vi hadde allerede prøvd det før jeg så meldingen hans. :wink: Og ja, jeg tar alt ansvar for det som skjedde. Men hvordan kunne jeg vite at MP-prosessoren(e) var gåen? Og hvordan kunne jeg vite at de kom til å ødelegge XP-hovedkortet også? Det som gjenstår nå er å prøve å finne en måte å betale herligheten på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå