Gå til innhold

guild på Al'Akir


Anbefalte innlegg

hvem server spiller du på da Brutti?

HVILKEN server da mann! HVILKEN! Får angst...

7131391[/snapback]

les emne tittelen

7131421[/snapback]

 

Var ikke det jeg tenkte på. Det heter hvilken server, ikke hvem server. "Emne tittelen" skrives forresten heller ikke som to ord. Norge kommer til å gå i dass når ungdommen ikke greier å skrive skikkelig norsk engang.

</rant>

7131470[/snapback]

 

du vet at noen i norge har det som kalles dysleksi? skjerp deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
har necken fra Vael

darkmoon faire:twisting nether den med chanse to ressurect.

marii's eye el no sånt

pluss to andre trinkets

turbanen med pluss i healing

devout stuff

Zandalar bracers

har noen gode blå ringer.

har ca. 130FR med FR gearet mitt ubuffa

har nature ress gear .. husker ikke hvor mye NR tilsammen

og en healing mace og offhand

har benediction så fort jeg får tak i splinter of nordrassil

har en wand med pluss i healing og damage

er holy/dic specca..

ang. gear skriver jeg når jeg logger på WoW i dag :)

 

håper ikke jeg har glemt noe

har forresten bare blue/epix.

7131412[/snapback]

 

Du vil inn i Naxx guild med devout, aner ikke din egen NR og orker ikke lage en CTprofil? O_O Nei, seriøst, du har jo ikke engang benediction...

 

Finn deg MC/BWL guild, kanskje AQ 40 om du har veldig flaks. Sjekk realmforumet ditt og se om du finner en progresstråd og snakk med guilds der og hør om de trenger prester.

7131476[/snapback]

 

takk.. kan du sende link til realm forumet .. elller er det det på wow europe

har ikke hatt tid til å sette opp ct-profile:S

7131541[/snapback]

 

Du vet ikke hvor realmforumet er? Og du vil bli med i et bra guild, men du har ikke hatt tid til å sette opp ct-profile? Hvordan skal du da ha tid til å spille. Men ontopic:

De fleste guild rekruterer priester. Skaff deg en profil snarest og kombiner det med en god application på en av guildsitene til et guild på Al'Akir, så skal det nok ordne seg :)

Lenke til kommentar
hvem server spiller du på da Brutti?

HVILKEN server da mann! HVILKEN! Får angst...

7131391[/snapback]

les emne tittelen

7131421[/snapback]

 

Var ikke det jeg tenkte på. Det heter hvilken server, ikke hvem server. "Emne tittelen" skrives forresten heller ikke som to ord. Norge kommer til å gå i dass når ungdommen ikke greier å skrive skikkelig norsk engang.

</rant>

7131470[/snapback]

 

du vet at noen i norge har det som kalles dysleksi? skjerp deg

7132991[/snapback]

 

 

Tingen er vel at 70% av alle som skriver på forumet er har feil skrivemåte på akkurat dette ordet. Er vel neppe så mange utbrudd av dysleksi i norge.

Lenke til kommentar
Etter min erfaring fra Al'Akir (2 60's begge raid geared) finnes det ingen norske guilds som er mer en 5man klare.

 

Er 1 svensk og 1 dansk, men ingen tar norske, kan hende du finner no skandinavisk guild som holder på med ZG ellerno.

7132070[/snapback]

 

Må da være på horde-siden, siden Coldforged har tatt ned Instructor typenmen navnet jeg aldri husker(;)) i Naxx, har BWL på farm og jobber oss gjennom AQ40 når vi gidder.

www.coldforged.no

Lenke til kommentar
tror jeg skal slutte å legge ut emner på gamer .. kommer jo bare masse kritikk fra dere..

Aww... hmm føler meg litt skyldig her, var ikke meningen å skremme deg vekk. Det er bare det at jeg trigger på grove skrivefeil, spesielt "ord   deling". Og er vel i litt dårlig humør for tida fordi mitt 7950GT skjermkort oppfører seg som søppel og produserer artifacts :cry: Så jeg måtte gå til innkjøp av et bedritent 7300GS fra Elkjøp for midlertidig bruk :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg er en kammerat av tidligere bruker Rockshammy.

han hadde akkurat overtatt kontoen til en kammerat av seg .. så han viste ikke om alt det greiene.. han er ikke dysletiker som mange tror. Alle har skrevet feil en gang i blant..

 

han har nå gitt kontoen tilbake til tidligere eier .. da han mistet lysten til å spille ..

men ikke klandre dere selv for dette :D

 

han har nå startet opp sin egen account som han vil spille opp selv får å lære mer om WoW.

 

Han har også sagt at han vil at denne "topicen" hvis det er som det kalles skal legges ned..

 

*jeg må beklage hvis jeg har hatt noen skrivefeil i dette svaret*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...