sven79 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har et problem med Adobe Reader. Når jeg skal skrive ut dokumenter i Adobe Reader, kommer teksten ut som "noen rare kråketegn"... Jeg kan kopiere deler av sidene og skrive de ut, slik at teksten fungerer, men ikke hele sider om gangen. Kan det være noe med skrifttypene? Skjønt jeg trodde ikke dette skulle være noe problem ettersom dokumentene skrives ut i Adobe Reader... Hva kan dette være?? Hilsen fra Sven Tommy!
shabador Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Har ærlig talt ikke noen anelse på hva problemet kan være. (Litt for tidlig på morgenen enda) Men kan anbefale deg å prøve ut FoxIt Reader, som er en pdf-leser som i følge min mening briljerer i sitt felt. http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php Du får se om denne fungerer bedre. Om ikke, så er det ihvertfall ikke programmene det er noe feil med, men heller enten selve dokumentet, noen printerinstillinger eller som du sa; skrifttyper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå