Gå til innhold

Hjelp, går ikke å lage bruker på BF2142...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt meg spillet idag, å er gira på og prøve det fortest mulig, men :hmm: når jeg har innstalert spillet samt patchen og skal lage en brukerkonto, kommer det opp følgende feilmelding: "Account creation error

The server timed out, please try again later."

Har nå prøvd igjen "later" en del ganger og begynner å bli sånn passe irritert! :mad:

Noen som har hatt samme problem og har en løsning på det? :)

*Vil spille :thumbup: *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det og komme inn på spillet uten account, for og spille singelplayer/campain? :hmm: Vil liksom bare teste spillet før jeg legger meg :p

Skrevet
Går det og komme inn på spillet uten account, for og spille singelplayer/campain?  :hmm: Vil liksom bare teste spillet før jeg legger meg :p

7122803[/snapback]

Hehe, så utpå coveret nå at det sto; " Registrering via internettet kreves for å kunne spille"

Skrevet
.. prøver du å spille online uten internett? .. >_>

7126290[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke! Nå har jeg både prøvd å reinnstalere spillet samt formatert daten... (Den trengte det uansett :p ) Men, til ingen nytte... Får samme feilmelding!

Skrevet
Jeg er koblet til nett (duh) og får samme feilmelding når jeg forsøker å opprette en account.

7141094[/snapback]

Funnet ut av det enda? Var og spurte i butikken idag, de hadde ikke noe forslag... :( Lasta ned demoen, for og prøve å lage en account der, men fikk samme feilmelding! Først står det; "Contacting ea master server" (Tror ivertfall det er noe slik) Så kommer overnevnte feilmelding opp :thumbdown:

Skrevet (endret)

Kan det være at det krever at spesielle porter er åpnet opp? Ta en titt på Portforward.com ;) .

Du kan jo også prøve å skru av eventuelle brannmurer.

Endret av quakie
Skrevet
Kan det være at det krever at spesielle porter er åpnet opp? Ta en titt på Portforward.com ;) .

Du kan jo også prøve å skru av eventuelle brannmurer.

7141968[/snapback]

Hmm, har tenkt tanken, nevnte det i butikken, men er litt rart at du må drive og åpne porter for og kunne spille på internett! Dette burde det vel isåfall opplyses om... Er et ikke alle som kan slikt!

Anngående brannmur så har jeg tatt av windows brannmuren, og flere har jeg ikke... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...