Gå til innhold

macro programs f.eks. ACtool


mopplest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om det fantes noen macro programs som eks. ACtool, men Actool har en feil som plager meg litt:P Det er sånn at jeg trykker start så må jeg være på siden/der den skal gjøre det jeg skriver cammands ting tangen:P Hvis dere forstår:P Eller jeg forklarer bedre;

Når jeg trykker på start starter la meg si "boten". men da kan jeg liksom ikke gjøre andre ting på dataen imens den går på en annen side f.eks. Så derfor lurte jeg på om noen visste om et sånt program jeg kan evt. lage boten til spill osv.:) (Jeg tenkte å lage bot til å slette 30000 meldinger i en gjestebok som jeg har på ett spill... Det som er problemet er at jeg kun kan slette en og en melding... Ja, jeg har prøvd å kontaktet admin, men de svarer ikke.. Men derfor lurte jeg på om det fantes et slikt program jeg ber om:) å jeg trenger det ikke til bare å slette meldingene, men også noen annet... Eller rettlere sagt: Jeg vil ha et program sånn som f.eks. ACtool, men det skal gå ann å holde på med f.eks. mIRC samtidig som at boten jobber med noe annet enn at den forsyrrer det jeg holder på med:) Å nei, jeg gidder ikke lære meg c/c++ eller visual basic osv osv...

 

PS. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, men det ble her...

 

Tar imot alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med generell programmering?

 

Å nei, jeg gidder ikke lære meg c/c++ eller visual basic osv osv...

 

Eller, du vil ikke programmere, så da passer det ikke inn der heller. Da har det jo ingenting med programmering å gjøre.

7122126[/snapback]

PS. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, men det ble her...

Kan du lese det der helt til du forstår hva jeg mener:) Takk på forhånd. Så kan du også være så snill å si hvor jeg skal legge det da..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...