Mr.Anki Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hei. Jeg lurer på om det er noe IRC kanal for Diskusjon.no ??
SvennAndre Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 #hardware.no på Efnet og en annen rar en på undernet(tror det er hardware.no der og) De to jeg vet om hvertfall.. Så har du jo såklart gode gamle #ok.no på efnet (overklokking.no).
MRN Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Tror nok at det er #hw.no på undernet. Folk der iallefall. Men, ja, den er rar. (Er ikke der så ofte, nei.)
Patrick de Maar Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 #hardware.no på Efnet og en annen rar en på undernet(tror det er hardware.no der og) De to jeg vet om hvertfall.. Så har du jo såklart gode gamle #ok.no på efnet (overklokking.no). 7121120[/snapback] #Hardware.no på efnet har INGENTING med hw.no/diskusjon.no å gjøre. #hw.no på undernet er en chan med mennesker som har hengt der alt for lenge, hvis du går inn der så må du forbredre deg på å bli slengt rundt, kastet dritt på og kjeftet på. Og det hjelper ikke å gå til opsene der inne, de gjør det samme.
SvennAndre Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Vet at #hardware.no ikke har noe med hw.no eller diskusjon.no men du kan finne folk herfra der. Det er nok til å få meg til å nevne kanalen her. Om vedkommende liker kanalen, blir der eller ikke er opp til han.. forsåvidt enig med undernet kanalen, hakke mye du skulle sagt som fersking der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå