Gå til innhold

PS3 får ikke Entitlements (Achievements) likevel


kewell79

Anbefalte innlegg

Men seriøst, hva skal du bruker de poengene til? Viser egentlig ingen ting utenom at du har et seriøst spilleproblem :p

7133958[/snapback]

 

Som ved alle ting skal det gjøres med måte. Har vel 7 tusen gamer points eller noe selv, så kan ikke si jeg har ett problem der. Kjøper heller ikke spill for å få poeng, derimot er det jo noen som gjør det og, og om det er det de vil så hvorfor ikke om de får glede ut av det? Er jo deres moro, eller avhengighet alt ettersom. Heller, så spiller jeg de litt ekstra kanskje? Utfordrer meg litt ekstra, gjøre noen litt uvanlige eller morsomme ting.

 

Har selv vært med i en hardcore WoW guild så har nok lært på godt og vondt hvor grensen går for slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del synes det er artig med achievements, har fått meg til å spille enkelte spill mer enn jeg vanligvis gjør. Hadde for eksempel neppe spilt PGR3 noe mer, hadde det ikke vært for at en kamerat nettopp kjøpte X360 med PGR3 og passerte meg i achievement points. ;)

 

Ellers har det gått noen rykter om at man etterhvert skal kunne bruke gamerscoren sin på marketplace på en eller annen måte. Men jeg tror nok ikke det skjer før muligheten for å jukse til seg achievement points (gjennom saves i enkelte spill) blir tatt bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...