Nessi Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! har lyst til å bli flinkere og lære meg Poker.Men vil ha ett gratis enkelt Offline spill Der jeg spiller registrering av sider og betaling osv. Noen som har noe og anbefale. mvh even
TheGizmo Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Lek deg på feks http://ultimatebet.com Der spiller jeg, ingen pengekrav i det hele tatt, man kan spille freeroll hvor du vinne poeng til turneringer videre... Endret 20. oktober 2006 av TheGizmo
mESA Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke om noen offline spill som er gratis. Men Pacific Poker er ganske bra faktisk. Der er det Hold'em og Ohama poker det går i, er riktignok på nett, men man spiller ikke om penger. (Det er 2 moduser, practise play og spille for penger, bare velg ikke penger)
BioNor Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det går ikke an å bli bedre i poker uten å spille med ekte penger...en subjektiv mening, men jeg føler jeg har belegg for denne.
<Iversen> Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 kjenner mange som er blitt svingod uten og satse penger, altså freeroll tours med pengepremier osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå