Låvedør Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Som nevnt ovenfor så har jeg litt problemer med wow. når jeg skal lage en acount så skriver jeg inn cd key`en og trykker ok. men så står det at den er feil. Noe den ikke er... noen som vet hvordan det kan fixses? takker for all hjelp!
Låvedør Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 jeg har prøvd å registrere for noen dager siden å men da hadde jeg ikke kjøpt game-card. og da kom jeg inn helt fint..
Luchy Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Et lite hint https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172
Nastro Azzurro Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Får vel mange på nakken nå, men måtte bare si at WoW må være noe av det kjedeligste spillet jeg noen gang har spilt. At det er avhengighetsskapende for noen er en annen ting ;P Det er røyk/snus/alko også ;P
MrLee Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Joona: skal ikke si noe om meningene dine, dem er dine og du om det. Men... posten din er totalt unyttig og komplett irrelevant for trådens emne. trådstarter: du prøver vel ikke registrere deg på worldofwarcraft.com vel? det er den amerikanske sida... du skal nok inn på wow-europe.com ja.. Endret 26. oktober 2006 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå