DementedAlbino Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal koble til et display til hovedkortet. Displayet har en ledning med 4 kontakter på som beskrevet på bildet under. På hovedkortet er jeg veldig usikker på hvordan jeg skal koble dette til slik at det blir oppdaget i Windows, noen som kan forklare meg hvordan dette skal gjøres? Kontaktene på hovedkortet er jo til usb 2, kan dette være grunnen til at jeg ikke får windows til å oppdage at en ny hardware er instalert? Finnes det eventuelt en kontakt jeg kan montere på utgangene på displayet slik at det blir en stander usb kontakt istedet?
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hvilket display er det snakk om?
EirikLF Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det er ingen forskjell på USB 1 og 2 unntatt hasstigheten, det er nok ingen problem. SLike navn stemmer jo ikke nødvendigvis overens, her måtte jeg bare prøve å tenke logisk. VIlle tro att VCC+ skulle på 5volt+, D+ og D- på tilsvarende P5 eller P6 på hk og GND på GND.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå