BlastyTrasty Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 GAMEPLAY:The same great style of play that we've always loved, with a number of notable additions to keep things fresh. GRAPHICS: While there are a few framerate issues here and there, there's an impressive lighting engine in place, some nice texture work, and plenty of cool animations. AUDIO: Ever wonder what it sounds like when you stab someone underwater? Well, now you can find out. LONGEVITY: The hardcore out there might play the levels more than once to collect achievements, while the multiplayer mode should keep you entertained for months to come. OVERALL: There are a few nice additions here and there, but the trust system feels underutilized and the gameplay feels just like the previous games. Eg gledar meg voldsamt til imorgon. Gamezone sendte spelet idag!
BlastyTrasty Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Heldiggris! Gamezone sendte mitt idag, så eg gledar meg til imorgon! Er ikkje SÅ lenge til!
Firvulag Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 uff, jeg må stole på at "local retailer" i denne lille drit byen får det inn i morgen:p men jeg har maset så håper han tok hintet:P og jeg HAR faktisk lurt på åssn lyden av å stikke noen under vann høres ut!
BlastyTrasty Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 haha, lokale sjapper er noko drit her òg. Men så bor eg på ein såpass liten moldbo plass og, at noko overrasking er det ikkje.
Dj_Arnleif Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hørtes bra ut dette, blir vel til å skaffe det etter hvert.
Lokiboki Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Heldiggris! Gamezone sendte mitt idag, så eg gledar meg til imorgon! Er ikkje SÅ lenge til! 7103940[/snapback] Fikk mitt i dag på gamezone i Kr.Sand.. Herlig butikk det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå