Gå til innhold

De nye rase-introene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Blood Elf vs Draenei.

Draenei var best, men det jeg egentlig lurer på er; Hvem i alle dager er den fyren som snakker? Stemmen hans eier.

Og, "one month ago..." <- hæ? Det blir jo helt surrete om en stund. D:

Endret av Djevlen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synd det ikke er han som hadde stemmene før ...

EDIT: Jo det er han her. Han recordet visst dette før han døde ... Å jeg elsker stemmen hans :D

WoW Voice Actor Passes Away -- Posted by Rushster  at 10:16 AM [Link News] [Comments ()]

Some sad Warcraft news today, voice actor Tony Jay has passed away following surgery complications. All of you will know his work as the voice of the narrator on the race introduction screens following the character selection screen. Tony was also chosen to play the role of Drakthor (the shaman) in the now canned Warcraft Adventures adventure title. He also worked in many films and also other videogame titles such as Fallout, Legacy of Kain, The Bard's Tale and many more. How nice his long and varied career will live on through the vast number of projects he has worked on.

Dette var skrevet på Worldofwar.com sine nettsider den 18 August.

Dette er Tony Jay.

tonyjay.gif

Endret av BadBeer
Skrevet

Fine introvideoer ja. Men hva skjer når du trykker på cinematics? Du får vel ikke den samme som man får i vanlig WoW? Må si jeg digger den originale videoen og jeg gleder meg til å se den nye.

Skrevet

"As one of the few surviving Blood Elves"

"As one of the few surviving Night Elves"

latskap...

draenei videoen var grei da... men 1 måned siden? altså... jeg har enda ikke sett noe skip, så når vi ser det, da kan vi regne med at det er 1 måned til BC kommer...

/discuss

Skrevet

latskap...

draenei videoen var grei da... men 1 måned siden? altså... jeg har enda ikke sett noe skip, så når vi ser det, da kan vi regne med at det er 1 måned til BC kommer...

/discuss

7102047[/snapback]

Tviler, men aldri si aldri :p I så fall kanskje vi vil se ett skip den 14 November, siden mange sier at TBC kommer 14 December.

Skrevet

latskap...

/discuss

7102047[/snapback]

Tviler, men aldri si aldri :p I så fall kanskje vi vil se ett skip den 14 November, siden mange sier at TBC kommer 14 December.

7102079[/snapback]

velger å tro at når vi starter TBC så har vi "flyttet oss en måned frem i tid". Altså vi opplever ikke det som skjer i mellom. :roll:

Skrevet

Hvis dere har spilt en del spill så kan jeg GARANTERE dere at dere har vært borti stemmen til Tony Jay før, forresten. :) Han har en helt unik fortellerstemme, og har lånt den bort til uhorvelig mange flotte spill (og med det gjort dem enda flottere).

Syns begge introene var mye mer dramatiske enn de åtte tidligere, men det er kanskje bare fordi jeg har sett de andre så mange ganger allerede. Gleder meg som en liten unge i alle fall. :)

Skrevet (endret)

Stemmen han er perfekt for alle typer rollespill. Synd at han er død nå. Det var nemlig nytt for meg. Sorgen er like stor som juni i fjor da Dana Elcar døde.

Edit: Typo

Endret av Meldarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...