Gå til innhold

"Gaming" program bedre ytelse

_Mathias_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har funne ut att det finst program som gjør at mus og tastatur blir mer nøyaktige. Reagerer fortere, og man "treffer" bedre i et spill som for eksempel "counter-strike".

Noen som har tips til slike program? som forbedrer spillet?

mvh

Mathias

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har funne ut att det finst program som gjør at mus og tastatur blir mer nøyaktige. Reagerer fortere, og man "treffer" bedre i et spill som for eksempel "counter-strike".

mvh

Mathias

7100040[/snapback]

Hvordan kan det ha seg? Et program som endrer på fysiske begrensninger hos f.eks. en mus? :hmm:

Skrevet (endret)

Du treffer teoretisk sett bedre hvis du har høyere FPS og lavere Ping og at du er en god spiller :)

Ikke minst er det en fordel med CRT skjermer fremfor LCD.

Endret av chakl
Skrevet
Lukter jeg cheat? Det er ikke lov og ha flere fordeler en andre i spill. Det blir stemplet som cheat.

7101234[/snapback]

Eneste fordelen man får ved trådstarteren ønske er at utstyret hans skal virke bedre. I en CS compo kan det ikke regnes som cheat hvis man har gaming pc med G5 mus, når motspilleren sitter med noe crappy trådløst eller noe.

7101543[/snapback]

Takk for tipset! Da beholder jeg CRT-skjermen min. :)

Skrevet
Lukter jeg cheat? Det er ikke lov og ha flere fordeler en andre i spill. Det blir stemplet som cheat.

7101234[/snapback]

Eneste fordelen man får ved trådstarteren ønske er at utstyret hans skal virke bedre. I en CS compo kan det ikke regnes som cheat hvis man har gaming pc med G5 mus, når motspilleren sitter med noe crappy trådløst eller noe.

7101543[/snapback]

Takk for tipset! Da beholder jeg CRT-skjermen min. :)

7123395[/snapback]

Fysiske fordeler kan da umulig telle i sånne situasjoner selvfølgelig!

Skrevet

Fysiske deler teller ikke nei, men han duden spør om det er cheat å ha et program som forbedrer ytelsen. Det er som at jeg skal bli tatt for cheat hvis jeg har overklokka skjermkortet for å få bedre ytelse og dermed har en større fordel enn han andre.

Bare sier min mening, :innocent:

Skrevet

Det fins programmer som gjør om pcen til en gaming pc, ved å justere og tweake windowsen, slik at det blir bedre ytelse i spill. Kanskje det var dette du tenkte på?

Skrevet (endret)
Fysiske deler teller ikke nei, men han duden spør om det er cheat å ha et program som forbedrer ytelsen. Det er som at jeg skal bli tatt for cheat hvis jeg har overklokka skjermkortet for å få bedre ytelse og dermed har en større fordel enn han andre.

Bare sier min mening, :innocent:

7181879[/snapback]

Hehe. Jeg sier også bare min mening. Men det var ikke å tweake skjermkortet jeg snakket om. Jeg snakket om wallhack, aimbot etc.

Men nå setter vi en strek

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Tt.mrX
Skrevet

mvh

Mathias

7100040[/snapback]

Hvordan kan det ha seg? Et program som endrer på fysiske begrensninger hos f.eks. en mus? :hmm:

7101090[/snapback]

7101234[/snapback]

Here you see...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...