Gå til innhold

twink power deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt noe som funket til å redigere video som ikke er trial shit på skulle jeg jaggu meg laget en jeg også :)

 

Funker Pinnacle til slik forresten? Mener å ha det liggende ett sted...

 

Og det å slenge på at du ikke vil ha kritisering, og samtidig laget en 30sek. midt på natta var.. meh.. dårligste unnskyldning jeg har hørt.

 

Venter spent på neste Trevakt film.

 

Mvh - Trevakt's fan no1.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt noe som funket til å redigere video som ikke er trial shit på skulle jeg jaggu meg laget en jeg også :)

 

Funker Pinnacle til slik forresten? Mener å ha det liggende ett sted...

 

Og det å slenge på at du ikke vil ha kritisering, og samtidig laget en 30sek. midt på natta var.. meh.. dårligste unnskyldning jeg har hørt.

 

Venter spent på neste Trevakt film.

 

Mvh - Trevakt's fan no1.

7099475[/snapback]

Hmm, tror Trevakt hacket accounten til Per Stian og sa at han er fan av Trevakt. Ligner Trevakt å gjøre slikt ... Er jo også en mulighet for trussler da ...

 

Pinnacle funker til å redigere film ja, men vil anbefale Sony Vegas 6.0 som jeg tror er lettere å håndtere. Windows Movie Maker ble brukt i denne "twink" filmen, og dette kunne blitt mye bedre gjort, selv i Windows Movie Maker kan filmer se ganske greie ut :thumbup:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt noe som funket til å redigere video som ikke er trial shit på skulle jeg jaggu meg laget en jeg også :)

 

Funker Pinnacle til slik forresten? Mener å ha det liggende ett sted...

 

Og det å slenge på at du ikke vil ha kritisering, og samtidig laget en 30sek. midt på natta var.. meh.. dårligste unnskyldning jeg har hørt.

 

Venter spent på neste Trevakt film.

 

Mvh - Trevakt's fan no1.

7099475[/snapback]

Hmm, tror Trevakt hacket accounten til Per Stian og sa at han er fan av Trevakt. Ligner Trevakt å gjøre slikt ... Er jo også en mulighet for trussler da ...

 

Pinnacle funker til å redigere film ja, men vil anbefale Sony Vegas 6.0 som jeg tror er lettere å håndtere. Windows Movie Maker ble brukt i denne "twink" filmen, og dette kunne blitt mye bedre gjort, selv i Windows Movie Maker kan filmer se ganske greie ut :thumbup:

7100416[/snapback]

 

 

Jeg elsker Trevakt sine filmer, har jeg ikke lov til å gjøre det?

 

Har brukt Pinnacle i godt over 2 år for film redigering, prøvde meg på Sony Vegas, men forstå ikke så altfor mye. Windows Movie Maker vet jeg ikke hva er engang :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt noe som funket til å redigere video som ikke er trial shit på skulle jeg jaggu meg laget en jeg også :)

 

Funker Pinnacle til slik forresten? Mener å ha det liggende ett sted...

 

Og det å slenge på at du ikke vil ha kritisering, og samtidig laget en 30sek. midt på natta var.. meh.. dårligste unnskyldning jeg har hørt.

 

Venter spent på neste Trevakt film.

 

Mvh - Trevakt's fan no1.

7099475[/snapback]

Hmm, tror Trevakt hacket accounten til Per Stian og sa at han er fan av Trevakt. Ligner Trevakt å gjøre slikt ... Er jo også en mulighet for trussler da ...

 

Pinnacle funker til å redigere film ja, men vil anbefale Sony Vegas 6.0 som jeg tror er lettere å håndtere. Windows Movie Maker ble brukt i denne "twink" filmen, og dette kunne blitt mye bedre gjort, selv i Windows Movie Maker kan filmer se ganske greie ut :thumbup:

7100416[/snapback]

 

 

Jeg elsker Trevakt sine filmer, har jeg ikke lov til å gjøre det?

 

Har brukt Pinnacle i godt over 2 år for film redigering, prøvde meg på Sony Vegas, men forstå ikke så altfor mye. Windows Movie Maker vet jeg ikke hva er engang :)

7101412[/snapback]

Okay så Pinnacle var den litt mer brukervennlige versjonen, blandet litt da, men Sony Vegas er ikke så vanskelig hvis du setter deg inn i det. Trodde ingen likte Trevakts filmer jeg :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...