Gå til innhold

FM 2007 - I hus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp demoen til FM07, starta med Godset, og spillet er igjen fantastisk!Ser virkelig lekkert ut denne gangen, men jeg stussa litt over at jeg måtte starte i februar 2007. Dette skjer vel ikke i det ordentlige spillet?Når man starter i Norge starter man vel våren 2006? Ellers oppstår det jo et logisk hull...

Lenke til kommentar

Spillet var genialt, starta med å installere norsk språk.....registrete manager, tok over for wenger som manager i Arsenal =)

 

Spillte et par trengingskamper og en cl kvalifiserings kamp....

 

Så skjedde det som vekket naboen,, jeg ble kastet rett ut av spillet med følgende feil melding:

 

(Feil melding 1)

 

Applikasjonsfeil

 

En alvorlig feil ble oppdaget og applikasjonen lukkes. Enfeil rapport er generert i.........(feil rapporten bestod av ubetydelige tegn)

 

(Feil mld 2)

 

Micosoft Visual C++ Runtime Library

 

Program S:\Football Manager 2007 [pc-cd][2006]\fm.exe (dette er min plassering av spillet)

 

R6025

-pure virtual function call

 

 

Fikk disse feil mld også på demoen :O

 

Noen som kan hjelpe...anyone ? Har gledet meg som en unge på dette spillet ;(

 

Gjerne send meg en mail : [email protected]

 

Feil meldingene ligger som vedlegg også!

Feil_mld_fm.bmp

Lenke til kommentar

jeg har nå tatt over Blackburn..og etter det jeg har fått med meg..så skal jeg egentlig spille uefa cupen-kvalifisering..

 

men spiller jo ikke det..hvorfor?..

 

elr er det slik at jeg kommer inn i andre kvalifiseringsrunde..ser på de kampene som spilles nå, og VIf, barnn og start befinner seg der..skulle jeg egentlig spille der, elr er ikke Blackburn med i det heletatt? :ermm:

Lenke til kommentar
jeg har nå tatt over Blackburn..og etter det jeg har fått med meg..så skal jeg egentlig spille uefa cupen-kvalifisering..

 

men spiller jo ikke det..hvorfor?..

 

elr er det slik at jeg kommer inn i andre kvalifiseringsrunde..ser på de kampene som spilles nå, og VIf, barnn og start befinner seg der..skulle jeg egentlig spille der, elr er ikke Blackburn med i det heletatt? :ermm:

7149456[/snapback]

 

Er vel ikke værre enn å se hvordan du ligger an på seedingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...