ExE Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Etter at jeg hadde funnet dette sverdet hadde jeg lyst til å teste det ut, etter en sliping gjorde det 105 i skade og tenkte, dette må da bli morsomt. Jeg gjør en del oppdrag for Rebelene rundt byen Montera og det medfører at jeg er tiltalt for drap i byen. Da tar jeg sverdet fatt og slakter ned hele byen rimelig fort. Det jeg synes var litt rart var at det sverdet kunne ta med seg opptill 2-3 fiender i et slag. Det var ikke slik med alle fiendene men det skjedde ganske så ofte. Dette må da være en bug? Eller er sverdet så bra? Også lurer jeg på en ting til, hvilken level er dere når dere tar ned byen Gotha?
akristina92 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Kan høres ut som en bug, ja. Om du er veldig sterk (har mye strength ), så kan det hende det er på grunn av det. Armor mot piler og slag teller nesten ikke i Gothic 3. Det samme gjelder forøvrig med våpenskade -- tror jeg.
frostbitten Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Også lurer jeg på en ting til, hvilken level er dere når dere tar ned byen Gotha? 7094895[/snapback] Jeg gjorde det i level 14. Ble 15 underveis Stygging han demonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå