Richard_87 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Hei dere, jeg trenger litt hjelp pga en del feil i spillet. Jeg var i wolf camp og de vil hele tiden ta meg, selv om de er venner. Finnes det noen spell eller lignende som kan fikse dette? Vil nemlig ikke sloss med de! En annen ting er at jeg fikk hjelp av en fyr i ørkenen til å gjøre en quest, så får jeg ikke han til å "slutte questen". Dermed kan jeg ikke gjøre andre quester som har med medhjelpere å gjøre. Lurer derfor på hvordan man enabler consollen sånn at jeg kan teleportere meg tilbake, orker ikke gå laaaangt. Har nemlig ingen teleportsteiner i nærheten. Leste på en tysk side at det er denne knappen " ^ " , men den fungerer ikke.
dr münster Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 For å få frem console må du først gjøre en endring i ge3.ini filen som ligger i Gothic3\Ini mappen din. Finn linjen TestMode=false og endre den til TestMode=true Har ikke prøvd det selv, men det skal visst fungere
Biamor Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Spellen Amnesia skal få folk til og glemme at du har gjort dem noe. Prøv og bruk den, har stort sett funket for meg.
Ashmantle Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 hehe, jeg har et godt eksempel på dette her - jeg frigjorde Gotha, gav beskjed i rebel campen og teleporterte tilbake til Gotha etter den skulle ha blitt bygd opp igjen. Da ble jeg mottatt med "You thief!" og de fleste skulle ta meg. Kan det være pga. all lootingen jeg gjorde når jeg sloss mot undeads og demonen? merkelig uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå