Solbakk Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) jeg har en harddisk på min bærbare maskin på 120gb. nå er det bare 11gb ijenn og aner ikke hvorfor... Har bare et spill, olivion ca 4,7 gb.. har lastet ned en del fra internett men slettet det etter meg( tror jeg) Er det noen som hvet svaret så svar så fort som faen.. Og hvis det er noen som hvet om en måte å sjekke alle filene på harddisken så si ifra............ Endret 16. oktober 2006 av Solbakk
BlastyTrasty Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Høyres ut som om du er blitt ein ufrivillig dump. Altså, at du har fått installert ei bakdør på maskina di. Og så har informasjon som IP adresse og login/pass blitt lagt ut på såkalla FXP boards. Derifrå tar brukarar og loggar seg inn, og lastar opp og ned piratvare, utan at eigaren av maskina veit det. Sjå om du har fått mykje skjulte filer på maskina di. Eg ordna akuratt dette hos ein kamerat av meg for ikkje så lenge sidan. Kjør og eit bra virusprogram. Eg anbefalar Kaspersky. Slik at du får fjerna ei eventuell bakdør.
Solbakk Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 har AVG, er det godt nok??? det er best i test..
Spr0cket Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 jeg ville ha tatt mappene du har på harddisken og sjekket hvor store de er. (alt+enter)
Spr0cket Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 for å gi deg en referanse, temmelig nyformatert maskin med et par programmer og et spill, Documents and settings: 18,1GB Programfiler: 5,83GB Windows:1,95B "løse" filer på c:\ - 2GB.
slash Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 en effektiv måte å finne store filer i systemet er å søke etter *.* (nb dette kan ta litt tid) Da vises alle filene du har på harddisken, og du kan sortere etter størrelse/plassering/dato modifisert osv. (view -> details er meget praktisk)
mutamata Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 hadde ett problem som jeg hadde. quoter ett svar jeg fikk. Prøv SequoiaView, det er et ganske unikt program som visualiserer hva som bruker plass på disken.http://www.win.tue.nl/sequoiaview/ 3493883[/snapback] husker ikke hvordan jeg fiksa det, men. Programmet er ganske fint : )
Shivan Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Treesize fungerer også glimrende til slike formål. Også er det helt gratis: http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå