roddis Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Har en HP bærbar med bluetooth. Har og kjøpt en Canon Pixma MP 450skriver. Lurte på om det er mulig å skrive ut fra mobilen og den bærbare via bluetooth`? Skriveren har USB kontakt i fronten, har prøvd å sette inn en bluetooth dongle i usb men får det ikke til å virke. Må donglen innstalleres på noe vis i skriveren? Takker på forhånd for svar...
sinnaelgen Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Nå vet jeg ikke hvor det med trådløs forbindelse til skriverene virker . Men usb kontakten i fronten er egetlig beregnet til digital kameraer. det en spesiell standard som lar deg bruke digital kameraet til å skrive utt på skriveren. jeg tror at blåtann må vere inebyget i skriveren for at det skal virke. det er er en usb kontakt på skriverene ( hvis de ikker er ekstreme gamle da) som er beregnet til pcen. kansje den virker bedre
roddis Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Det står i manualen at den støtter at en bluetooth enhet kan kobles til usb i front. Men mulig jeg må bruke en som skriveren støtter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå