Hologram Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Eg har til ei kvar tid ein god del småprogrammer oppe, winamp, MSN, oppgavebehandling, andre overvåkningsprogrammer o.l. Desse har då kvar sin knapp på oppgavelinja og når eg skal ha dei opp eller minimere dei må eg trykke på kvart enkelt. Er det nokon som veit om eit eller anna lite program som kan samle desse under ein knapp i oppgåvelinja? Slik at ein dermed kan maksimere og minimere alle programma med eit trykk?? Har leita litt rundt men ikkje funne noko som gjer akkuratt dette..... I samme slengen: Nokon som veit om eit program som kan vise belastningen på GPU'en på samme måte som oppgavebehandlingen viser det for CPU'en? med graf og verdiar eller noko i den duren...?
Mixy Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hmm... tror at jeg tenker på noe annet. Men uansett, kan jo ikke skade Windows tast + D, vil minimere alle vinduer du har åpent, trykker du det igjen, blåses alle programmene opp. Men du tenker kanskje på at du kan åpne alle disse småprogrammene, men fremdeles ha browsere/tyngre programmer for seg selv?
Babyloner Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hmm... tror at jeg tenker på noe annet. Men uansett, kan jo ikke skade Windows tast + D, vil minimere alle vinduer du har åpent, trykker du det igjen, blåses alle programmene opp. Men du tenker kanskje på at du kan åpne alle disse småprogrammene, men fremdeles ha browsere/tyngre programmer for seg selv? 7083104[/snapback] Widows tast + M har nesten samme funskjon, men da kan du ikke få dem opp igjen ved å trykke en gang til...
Hologram Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 hmm..! nyttig det ja! men ikkje akkuratt de eg var på jakt etter nei... tanken var at eg f.eks når eg er inne på nett kan få alle dei andre programma på topp igjen med eit trykk... er sånn sett ikkje snakk om å minimere og maksimere vindua men snarare å få dei "on top" igjen....
iNeo Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Winkey + D = Da viser du skrivebordet Winkey + M = Minimerer alle vinduer WinKey + L = Bytter bruker... De er alt jeg vet.
iNeo Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Wops.. Sorry dobbelpost. Slett meg. Endret 16. oktober 2006 av Tt.mrX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå