Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB port fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

 

det kan virke som om mp3 spilleren din ikke er formatert.

det vil si det samme som en harddisk, problemet er at jeg ikke har hørt at noen mp3 spillere leveres med u formatert disk det kan vist det ikke lar seg gjøre å formatere disken er enten usb kabelen din ødelakt ellers så er produkte ditt ødelagt fra produsen. da er det bare å gå tilbake til plassen du kjøpte den og forklare probleme og de vil fikse den eventuelt at du får ut delt en ny mp3 spiller.

 

Til seinere har du mulighet å si hvilken mp3 spiller sån at det er mulig å finne litt fakta om akuratt denne spilleren.

lykke til ha en fin dag =)

Lenke til kommentar

jeg gjetter på at usb kabelen er defekt. prøvde den som adapter for musa og fikk beskjeden m usb device not recogniced.

 

har seff installert stæsjet på cden, men det hjelper jo lite når en ikke får kobling til den eksterne spilleren;)

 

mp3 spilleren er forøvrig en mp man, mp-F63.

 

Stikker til leverandør i morgen. takk for hjelp.

Endret av haroldthebarrel
Lenke til kommentar

vel det står "one of the usb devices attached to this computer has malfunctioned".

 

Pluss at jeg har installert driveren, selv om det ikke skulle være nødvendig etter instruksjonene fordi den ligger ved XP.

 

Og det jeg gjorde da jeg brukte den som "adapter" var bare at jeg stakk usb porten porten inni usb kabelen og musa inn i usb kabelen og fikk samme malfunction messaget.

 

jeg er ingen ekspert på pc, men så mye som jeg har loka må det vel være usb kabalen.

er det noe jeg må gjøre i bios? i så fall trenger jeg litt hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...