Gå til innhold

Half-Life2 game of the year edition


Anbefalte innlegg

hei, lurte på om noen av dere der ute visste hva som feiler spillet mitt...

når jeg skal innpå counter strike source half life 2 deathmatch eller half life source, so logger jeg meg innpå steam, åso når jeg trykker på f.eks css så ser jeg bildet som kommer opp i starten. åso restarter dataen seg.. ville vert veldig takknemlig om noen av dere kunne hjelpt meg med dette.. har veldig lyst og spille:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er det noen maskinvare feil? Kanskje det er noe med Source-motoren? Opplever du det samme med andre spill som bruker samme motor? (Vampire The Masqurade Bloodlines, Dark Messiah etc)

7207076[/snapback]

nei.. men eg har ikkje prøvd so månge spel.. bf2, FEAR, toca race driver age of empires .. empire earth, rome total war ++ alle dei har gått fint

Lenke til kommentar
Er det noen maskinvare feil? Kanskje det er noe med Source-motoren? Opplever du det samme med andre spill som bruker samme motor? (Vampire The Masqurade Bloodlines, Dark Messiah etc)

7207076[/snapback]

nei.. men eg har ikkje prøvd so månge spel.. bf2, FEAR, toca race driver age of empires .. empire earth, rome total war ++ alle dei har gått fint

7229003[/snapback]

står foresten når dataen er slått på igjen. systemet er gjennopprettet etter en alvorlig feil

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...