Gå til innhold

Intervju Med 'The Fourth Age: Total War'

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey folkens!

The Chamber of Records er ekstremt stolte av å kunne presentere:

The Chamber of Records Middle-earth Modding Interview #2

Palantir: Coding Manager of 'The Fourth Age: Total War'

mmaksmallxg8.png

In this interview Palantir talks about the future for 'The Fourth Age: Total War', how he got into the world of modding, and he even gives us an indication for when we can expect the 'Corsair Invasion' mini-campaign to be released! All fans of Tolkien, Middle-earth, Total War, and modding should check it out, and you can do so by clicking the link below:

http://www.chamber-of-records.com/forum/viewtopic.php?t=360

Endret av -apocalypsis-
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en mod (modifikasjon) til Rome: Total War - Barbarian Invasion. Modden er/blir gratis å laste ned, men du må ha RTW - BI for å kunne spille.

7099761[/snapback]

men hvis jeg har BI gold ?? :hmm:

Skrevet (endret)

de håper å ha den ute 2 uker før release av M2TW. Det har de hvertfall skrevet på hjemmesiden sin.

Endret av alinor
Skrevet

Får håpe at de greier å holde det de lover for det kan bli bra, men nå er intervjuet for 2 måneder siden så vi kan jo aldri vite men jeg tror det blir bra hvis den kommer før M2TW

Skrevet

sry så feil på den øverste postem, så det beklager jeg, men personlig tror jeg ikke at de blir ferdig til Release av M2TW, men noe etter på. Det så ut som de slet litt med den tiden de hadde satt for alt så ikke helt ferdig ut og pluss han som ble intervjuet sa de hadde en del igjen

Skrevet (endret)

Vi? er du en del av modde teamet? og hva er forskjellen på denne og War of The Simarils eller det samme greie?

Endret av alinor
Skrevet (endret)

Kommer dere til å slippe en første versjon hvor det bare er corsair invasion eller inkluderer den også et fult kart(kalt New Shadow i intervju) med alle de andre rasene også?

Endret av alinor
Skrevet

Det skal bli bra med noe nytt før M2TW og da når dere slipper Corsair Invasion skal jeg kose meg med den til M2Tw og forhåpentligvis også New Shadow noe senere. men kommer dere til å legge til de kjente slagene fra boken som historicals battles?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...