Gå til innhold

Hvem kan tolke dette "mage-møtet"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fett altså, en hel guild med chinafarmers. Jeg prøver å kommunisere med en nå. En stutt liten gnom som løper sikksakk mellom alle rogues og trader dem med en lockbox for å få den åpna. Han svarte bittelitt på noe jeg tror var Kinesisk :D

Edit: Noen som kan Kinesisk?  :ohmy:

7077253[/snapback]

Det er kinesisk, man ser det er 2 mellomrom mellom alle ordene.

btw, grunnen til at det er farmers her, er at det er forbud for hvor lenge man kan sitte å spille WoW i kina. =/

Skrevet

Mmmm...sorry, men er chinafarmers farmere fra Asia? Er ikke det sånne europeiske servere? (huff, oppfører meg litt newbiesh) Please forklar^^

Skrevet
Mmmm...sorry, men er chinafarmers farmere fra Asia? Er ikke det sånne europeiske servere? (huff, oppfører meg litt newbiesh) Please forklar^^

7078418[/snapback]

Lol, Kina er i Asia. Asia er en verdensdel, ikke et land. :p

Skrevet
Fett altså, en hel guild med chinafarmers. Jeg prøver å kommunisere med en nå. En stutt liten gnom som løper sikksakk mellom alle rogues og trader dem med en lockbox for å få den åpna. Han svarte bittelitt på noe jeg tror var Kinesisk :D

Edit: Noen som kan Kinesisk?  :ohmy:

7077253[/snapback]

Du: eg beklage

Han; hvifor beklage du deg?

Han: du sa unnskyld te meg, for ke?

heh eg e klare vist å lese kinesisk

Skrevet

En mage med bra gear og ikke minst skills kan soloe mobs in Strat som dropper mye silver. Drop-raten på boe epics er ikke så dum heller :)

Skrevet

men egil, nå snakker vi altså om grønn geared mages... jeg er veldig spent på hvordan dette gjøres, kan være greit å exploite mens det er mulig. hva nå enn det er.

Skrevet (endret)

har mange som er i stratholm nå på servern min, alle har litt rare navn, ene heter nameboy :/

han sa sa shi

haha, ble invitert i party lol

skal gi han 5g så får jeg XP

han sier dem tjener ca 240g på 4 timer

Endret av mr_james
Skrevet

7078418[/snapback]

Lol, Kina er i Asia. Asia er en verdensdel, ikke et land. :p

7078983[/snapback]

Ja, vet det. Hehe..men sikkert mange som spiller i Japan (og andre land i Asia) også. =)

Mmmm, men jeg tror jeg skjønner det nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...