WebKnight Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Husker ikke hvilken strømforsyning som hører til mitt ratt/pedalsett. Er Logitech Momo Force (Rød modell) Noen som har dette settet og kan ta et bilde av strømforsyningen samt informere om hvor mye amp, etc som er på den? Og så legge det ut her? Har googlet en del, men ikke funnet noe bilde På forhånd takk for hjelpen
WebKnight Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Ingen som har dette settet og kan hjelpe meg
Kenny000 Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Skulle gjerne ha hjulpet deg, da jeg har dette rattet. Men det ligger hjemme i norge og jeg er i utlandet frem til jul..
MKej Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Ring til Logitech norge du, de hjelper deg sikkert
WebKnight Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Skulle gjerne ha hjulpet deg, da jeg har dette rattet. Men det ligger hjemme i norge og jeg er i utlandet frem til jul.. 7086728[/snapback] Synd, men takk for tilbakemelding, får komme tilbake til det rundt juletider da hvis jeg ikke har funnet ut av det. Ring til Logitech norge du, de hjelper deg sikkert 7089974[/snapback] Det gjør de sikkert..... Rattet har utgått så tviler på at det er så mye og hente i hjelpen de kan tilby. Så hvis det er noen andre som har dette rattet så tar jeg gjerne imot litt info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå