Pc Lynet Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hei nå er jeg ganske irritert på Play.com. Lurer på om noen har noen tips som kan hjelpe meg. De hele begynte i slutten av August. Jeg bestilte spillet Thief Deadly Shadows. Jeg mottok spillet etter 7 dager. Da jeg åpnet pakka. Var spillet ikke forsegla, skittent utapå og cden var helt ripa opp. Jeg sendet så spillet i retur etter at jeg hadde fått beskjed om det. Jeg sendet spillet med A-Post I ca 9. Sepember. Har kvittering og alt som det står retur på. De som er ekstra bittert er at spillet kosta £5 og å sende det tilbake kosta 32kr. Jeg sendet Play en mail å spurte om de ikke hadde motatt spillet mitt. Hvis ikke jeg hadde sendt det som "Recorded Delivery"(Er det rekomandert?). Så var det min skyld, får de samme arrogante standard svaret vær gang. Jeg har både kvittering og bilde av de oppskrapa spillet. Hva kan jeg gjøre? Mvh Pc Lynet
Bendorama Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hei nå er jeg ganske irritert på Play.com. Lurer på om noen har noen tips som kan hjelpe meg. De hele begynte i slutten av August.Jeg bestilte spillet Thief Deadly Shadows. Jeg mottok spillet etter 7 dager. Da jeg åpnet pakka. Var spillet ikke forsegla, skittent utapå og cden var helt ripa opp. Jeg sendet så spillet i retur etter at jeg hadde fått beskjed om det. Jeg sendet spillet med A-Post I ca 9. Sepember. Har kvittering og alt som det står retur på. De som er ekstra bittert er at spillet kosta £5 og å sende det tilbake kosta 32kr. Jeg sendet Play en mail å spurte om de ikke hadde motatt spillet mitt. Hvis ikke jeg hadde sendt det som "Recorded Delivery"(Er det rekomandert?). Så var det min skyld, får de samme arrogante standard svaret vær gang. Jeg har både kvittering og bilde av de oppskrapa spillet. Hva kan jeg gjøre? Mvh Pc Lynet 7074397[/snapback] du kan jo prøve å ringe til dem
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Husk at når det gjelder ting som er viktig at kommer frem så MÅ man sende rekommandert.
TEE Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Fra Play.com sine retursider: #Posting DVDs, CDs, games and books * Please send by recorded delivery only. * We will refund the postage of any recorded-delivery item up to a maximum of £2.00. Og ja, det er det samme som rekommandert sending. Dersom du ikke gjorde dette, er det ikke noe mer du får gjort med det, om ikke Play.com ønsker å være ekstremt snille.
klilleng Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Litt på siden, men jeg bestilte X3 fra play.com tidligere i år, og spillet så.. tja.. litt brukt ut, egentlig. Ikke så ille som ditt, men likevel stusset jeg. Selger play.com brukte spill som nye?
alex_v_s Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Selger play.com brukte spill som nye? 7079641[/snapback] Begynner nesten å lure på det sjøl. Jeg kjøpte noen DVDer tidligere iår, og der var den ene åpna (eller ikkje pakka inn i plast), og det var riper på platene, da sendte jeg inn og fikk nye (som var pakka i plast og helt fine). Husker at det skjedde en gang for lenge siden også, men da kan det ha vært tollerne som åpna, så da klaga jeg ikkje.
Pc Lynet Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Er ikke første gangen jeg får ting som ser brukte ut fra play.com. Handler ikke der mer det er i allefall sikkert Off Topic: Har broblemer med at min helt nye orginale Xbox lager riper i spillene mine. Vennligst se her hvis du kan hjelpe https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå