Burkis Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har en ikke original XP proffeional på maskinen min, og får stadige meldinger om at jeg må gjøre noe med det. Nå har jeg kjøpt en ekte XP-versjon og lurer på om noen kan fortelle meg om det er mulig å legge inn den nye product kenèn uten å installere på nytt?? Håper noen kan svare meg
Brian Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg har en ikke original XP proffeional på maskinen min, og får stadige meldinger om at jeg må gjøre noe med det. Nå har jeg kjøpt en ekte XP-versjon og lurer på om noen kan fortelle meg om det er mulig å legge inn den nye product kenèn uten å installere på nytt?? Håper noen kan svare meg 7074183[/snapback] det skal jo egentlig fungere, det er produktnøkkelen du betaler for. cden vil bare legge inn windows uten produktnøkkel, så egentlig vil det vel ikke ha noe å si. men man vet jo aldri, har ikke prøvd det selv. vet ikke helt hvordan det blir med brent. Prøv og se om det går, hvis ikke installerer du den nye windowsen. Pass på å sjekk at automatiske oppdateringer virker etter at du har ordnet produktnøkkelen, hvis det ikke virker kan det lønne seg å legge inn den nye xp. Endret 15. oktober 2006 av Brian_N
kjeklulf Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 http://www.google.no/search?sourceid=navcl...+xp+product+key
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå