Gå til innhold

Mistet account! Kan jeg få den tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

KJøpte CSS for 1 og ett halvt år siden. Nå har jeg mistet brukeren. Vet ikke om den er stjelt eller om jeg har glemt passordet. For jeg skiftet passordet for litt siden og så kom jeg meg ikke inn igjenn. Og den gamle emailen min har jeg aldri skiftet og den kommer jeg meg heller ikke inn på. OG de hemmelige spørsmålene på steam og hotmail husker jeg ikke! Hvordan skal jeg få den tilbake? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må klikke på Retrive a lost account, skriv inn brukernavnet ditt eller e-posten, viss du gjør det skal gå smertefritt.

EDIT: Hadde litt dårlig tid, dårlig forklart spør noen andre.

EDIT2: Sorry leste ikke posten helt.

Endret av Neptaz
Skrevet

Så altså.

Du har glemt den nye koden.

Du klarer ikke logge inn på den gamle emailen

Og du husker ikke det hemmelige spørsmålet.

hmmm...

Du har vel ikke gitt bort passord til noen?

Skrevet (endret)
KJøpte CSS for 1 og ett halvt år siden. Nå har jeg mistet brukeren. Vet ikke om  den er stjelt eller om jeg har glemt passordet. For jeg skiftet passordet for litt siden og så kom jeg meg ikke inn igjenn.  Og den gamle emailen min har jeg aldri skiftet og den kommer jeg meg heller ikke inn på. OG de hemmelige spørsmålene på steam og hotmail husker jeg ikke! Hvordan skal jeg få den tilbake? :hmm:

7074008[/snapback]

:nei:

Er det ikke forresten en mulighet å hente tilbake account ved hjelp av CD-Key?

Edit - Men da må du vel ha tilgang til den gamle mailen din..

Endret av OneManDemocracy
Skrevet
KJøpte CSS for 1 og ett halvt år siden. Nå har jeg mistet brukeren. Vet ikke om  den er stjelt eller om jeg har glemt passordet. For jeg skiftet passordet for litt siden og så kom jeg meg ikke inn igjenn.  Og den gamle emailen min har jeg aldri skiftet og den kommer jeg meg heller ikke inn på. OG de hemmelige spørsmålene på steam og hotmail husker jeg ikke! Hvordan skal jeg få den tilbake? :hmm:

7074008[/snapback]

:nei:

Er det ikke forresten en mulighet å hente tilbake account ved hjelp av CD-Key?

Edit - Men da må du vel ha tilgang til den gamle mailen din..

7098067[/snapback]

har cd-keyen. Kjøpte spillet i butikken.. Kan jeg få accounten tilbake da?

Skrevet

Send en mail til valve og forklar?

Tror ikke vi kan hjelpe deg så veldig når vi er rimelig usikre selv.

Og siden du ikke aner helt hva som har skjedd og hvorfor ikke shit fungererer er det vanskelig å si. Send en mail til Valve og forklar situasjonen. Gi navn på steamacc og si at du kan sende bilder av cover med cd-key hvis det skulle være behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...