the_masked_cow Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 jeg satt og kikket på hardware.no og så plutselik så kommer den lyden som kommer når noen skriver noe til deg. der står det at jeg skrev "jeg er en and" men jeg skrev ingenting. jeg tror at den jeg liksom skrev til har en plugin som gjør dette. hva herter den plugin'en
Debauchery Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Han skiftet nok bare nicket sitt til det samme som du har
Alex Moran Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Tror det er et program som heter Messenger Discovery eller noe som gjør at man kan stjele nicket til en annen.
Kenneth Dammyr Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Denne tråden er feilpostet. MSN har ingenting med hardware og gjøre. Gjør deg bedre kjent med de ulike kategoriene før du poster neste gang. ##Flyttes##
Debauchery Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 "Stjele" nicket til noen andre kan man jo lett gjøre via copy-paste
Moro Klumpen Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Programmet heter imitate. Ihvertfall det jeg har brukt litt før Programmet bytter nick, skrift type og farge mye fortere enn du greier selv og andre på din msn ser ikke at du plutselig har et anna nick, noe som ville vært tilfelle hvis du endra tinga selv uten å bruke imitate eller lignende programmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå