patjac Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har 18 wheels of steel - haulin' kommet ut i norske nettbutikker?
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har noen av de dnre 18 wheels of steel spillene vært i norske butikker? Tror ikke det, har i alle fall ikke sett dem noen gang.
patjac Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 NETTBUTIKK... alle er å få kjøpt på nettet, men jeg vet ikke om haulin' er det enda pga. det er så nytt. Her er 2 av 18 WoS spillene 18 Wheels of Steel - Across America 18 Wheels of Steel - Pedal to the Metal
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Haulin er et slikt spill der du laster ned en "demo". Dette er full versjonen av spillet, men når det da har gått 60 min får du spørsmål om å registrere, dvs kjøpe spillet online. Når det kommer til norske nettbutikker som selger Haulin så skjønner jeg egentilg ikke forskjellen mellom de norske og resterende. Det er faktisk til tider billigere å kjøpe dem world wide enn i norge. Bruk visa du, så kan du kjøpe hvor du vil. Om du da heller vil ha Cover med spillet kan du kjøpe en CD versjon her.
patjac Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 SÅ DET HAR IKKE KOMMET TIL NORSK BUTIKK ENDA?? TAKK FOR SVAR
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 SÅ DET HAR IKKE KOMMET TIL NORSK BUTIKK ENDA?? TAKK FOR SVAR 7070883[/snapback] Twist and shout (twist and shout). Bare hyggelig, tror jeg hørte deg gjennom skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå