Gå til innhold

Honor i Alterac Valley

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett noen som får langt over 100.000 Honor i løpet av en uke. Hvordan klarer de det? Det er jo sånt de får bedre rank, og det er nettopp dette jeg vil også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100000 er ikke noe, prøv over en million i stedet.

På mange servere er det omtrent ikke køer/ventetider til battlegrounds, så du kan med andre ord spille pvp til alle døgnets tider. Jo mer du spiller, jo mer honor får du, enkelt og greit.

Skrevet (endret)

Litt merkelig tråd, fordi det du spør om har veldig lite/ingenting med 'Honor i AV' å gjøre.

De som har så mye honor pr. uke er med i 'premades', som er en organisert gruppe som spiller WSG og/eller AB sammen hele tiden. I stedet for å joine en BG med masse tilfeldige folk som ikke gjøre jobben sin skikkelig, har dårlig utstyr eller bare er elendige spillere så finner de 10-15 gode folk fra sin egen server og slår seg sammen med dem som gjør at de vinner 99% av tiden mot andre randoms, og ofte innen et par minutter. For å bli med en god premade må du enten kjenne de riktige folka eller ha godt utstyr.

Noen kjører kanskje litt AV inni mellom, men generelt sett så farmer de WSG og AB 24/7.

Edit: Hehe, trodde det var en ekstra '0' der :) 100k honor får du ved å bruke noen timer til dagen i AB og WSG. 200-300 honor er ca. maks hvis du bare er med i random grupper.

Endret av Scarface^
Skrevet (endret)

en kompis av meg fikk 500.000 eller noe sist uke. + att han gikk fra neutral til exalted på ei og samme uke ialtrac valley. det syns jeg var inponerende.

åsen han greide det var og spille 10-12 timer daglig minst. og ha en healer eler 2 i ryggen. som horde på de fleste server er det mellom 0 sekunder og 60 sekunder vente tid.

Endret av neoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...