Gå til innhold

Se skrekkfilm i skogen, men hvordan?

E-wok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Det går vel ann og plassere agregatet et stykke fra der filmen skal sees. En lang ledning løser det problemet. Hvis aggregatet plasseres i en liten "dump" i terrenget og dekkes over med et plate etc. vil lyden forsvinne enda mer. Lyden på TVn kan jo også skrus opp for å "øverdøve" lyden fra aggregatet.

Skrevet
Det finnes aggregat som er ganske stillegående, men de koster litt. Et på 1000W koster vel sånn ca 10.000. Litt dyrt for en film kanskje...

7070547[/snapback]

Det var da volsomt for noen aggregat du er vant med da. Fins flere aggregater som leverer i underkant av 1KW som er MEGET stillegående. Rundt 2-3000kr har jeg sett dem til. Bare en 7-8 kilos liten klump med elektronisk overvåking av strømmen pga følsomheten til pc/tv osv.

Skrevet
Blir det ikke forferdelig kaldt?

7111732[/snapback]

Kulde er en del av skrekken.

Men blir vel å sitte med klær i sovepose, skal vel gå bra det.

Men akkurat nå er det for vått, så må vente litt. Som igrunn nesten er bra siden høstmørkert er værst! :)

Skrevet

Jeg ville brukt 2 batterier, eller i det minste prøvd løsningen før jeg bega meg ut i skogen.. Enten kan folk bli redde når TVen plutselig "kutter ut".. eller så kan det drepe hele opplevelsen.

Skrevet
Jeg ville brukt 2 batterier, eller i det minste prøvd løsningen før jeg bega meg ut i skogen.. Enten kan folk bli redde når TVen plutselig "kutter ut".. eller så kan det drepe hele opplevelsen.

7112113[/snapback]

Det holder altså ikke med kun ett bilbatteri?

Hmm... Er ikke bare-bare å skaffe 2 stk.

Skrevet

Det holder sikkert.

TV'er tar jo bare 100W-130W~, og et bilbatteri på 55Ah kan altså forsyne deg med 660Wh. Altså i teorien nok til å holde TVen i gang i 4-6 timer.. Men bør selvfølgelig prøves ut først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...