Gå til innhold

SE w300i har klikket, hjelp!

KKake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp her, jeg tok ut sim-kortet av min SE w300i, og når jeg puttet det inn igjen så startet ikke telefonen, den bare blinket :S

Hva er feilen? Det er egentlig ikke så farlig, for jeg kan jo bare videreføre Djuice Control abbenomentet mitt med en k610i til 1,- (om det går så tidelig), men hadde jo vært kjekt å slippe å bytte telefon etter 2 mnd.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd noe slik på min, så vanskelig å svare på!

Du kan prøve me et anna simkort (tviler på at det har noe å si)

Eller prøve me å uten minnekort!

Vetche egentlig!

Skrevet
Jeg trenger hjelp her, jeg tok ut sim-kortet av min SE w300i, og når jeg puttet det inn igjen så startet ikke telefonen, den bare blinket :S

Hva er feilen? Det er egentlig ikke så farlig, for jeg kan jo bare videreføre Djuice Control abbenomentet mitt med en k610i til 1,- (om det går så tidelig), men hadde jo vært kjekt å slippe å bytte telefon etter 2 mnd.

Takker for svar :)

7063285[/snapback]

Noe som har hengt seg opp tenker jeg. Ta ut bateriet og la den ligge noen minutter. Så setter du i batteriet og kobler til laderen. La laderen stå i ca 15 minutter før du prøver å slå på.

Skrevet

Du kan ikke oppgradere/videreføre før etter et år, så det er nok best å få orden på W300'en. Prøv å la den ligge uten strøm en stund, som TheScirocco nevner. Hvis det ikke hjelper så tar du den med til butikken der du kjøpte den. De sender den til verksted og får den reparert.

PS: Hvitblink på SE-telefoner er som regel boot-sektoren som er kaputt, da må mobilen reinstalleres. Dette kan du ikke gjøre selv. Har W300 IR? I så fall - sjekk om det blinker rødt i IR-åpningen. Gjør det det, er det bare å sende skiten på service.

-snubbel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...