Gå til innhold

oppringt av "ukjent"

Jaim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har den siste uka opplevd at tlf ringer ett ring så stopper det, deretter har jeg et ubesvart anrop fra "ukjent". Er dette telefonselger? Anropene kommer 2 ganger hver dag og til samme tid. Syns dette er noe merkelig. Står det ikke skjult id om tlfselgere ringer?

Noen som har opplevd det samme? Eller vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har den siste uka opplevd at tlf ringer ett ring så stopper det, deretter har jeg et ubesvart anrop fra "ukjent". Er dette telefonselger? Anropene kommer 2 ganger hver dag og til samme tid. Syns dette er noe merkelig. Står det ikke skjult id om tlfselgere ringer?

7063271[/snapback]

Er den kjøpt lovlig eller? :whistle:

Skrevet (endret)

7063271[/snapback]

Hadde akkurat samme problem som deg for en tid tilbake, skjedde vel over en peride på noen uker. Ett ring, så "ukjent" etpar ganger om dagen.

Ble skikkelig pissed etterhvert, og ringte Telenor for å finne ut hvem som stod bak, men ingen hjelp der i gården nei....

Plutselig bare sluttet det.

Tipper på telefonselgere jeg også, at nummeret ligger inni en base som ringer opp av seg selv eller noe. Forbasket irriterende, skulle gjerne visst hvem som stod bak ja...

MVH

TommyL

Endret av TommyL
Skrevet

Telefonselgere bruker maskiner som ringer til flere samtidig...Så fort en av de har besvart samtalen "legges det på" hos de andre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...