Gå til innhold

Shuttle SD37P2 - for varmt med Intel?


Anbefalte innlegg

Er denne for dårlig for en Intel CPU? Nå har jeg tygd litt og egentlig funnet ut at jeg har lyst på Intel Core2 CPU. Men blir dette altfor varmt?

 

Jeg skal ikke overklokke, ha et par GB minne og et helt greit skjermkort, som egentlig ikke skal brukes til spilling, men vil selfølgelig ikke legge noen begrensninger for meg selv.

 

Noen tips til oppsett evnt som gjør dette litt mer kjøligere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, var litt ute etter å få svar fra flest mulig. Men det var kanskje teit å hive opp flere poster i forskjellige fora.

 

Uansett er jeg ute etter et oppsett for en Shuttle SD37P2, både økonomisk fornuftig og som yter bra. Kvalitetsminne er å foretrekke. Et bra skjermkort også, men ikke det aller beste, dyreste og flotteste. Toppen av Core2 familien lar jeg ligge, det har jeg rett og slett ikke behov for.

 

Vil Intel beholde sin Socket 775, eller blir denne byttet ut med neste CPU? Og vil Chipsette støtte nyere revisjoner av CPU'en?

 

Det er hva jeg finner negativt for Intel sin del... De skal absolutt bytte på alt for hver revisjon eller utgivelse....

Lenke til kommentar

Hadde selv for et år siden et Shuttle kabinett, identisk SN25P, bare i Intel's utgave, med en 3,4 Ghz Prescott prosessor. Hadde absolutt ingen problemer med varmen, og da får du neppe det med en Core 2 Duo prosessor også, ettersom de skal utgi mindre varme under stresstester. Spør du meg er det ingenting å bekymre seg over. De nyeste utgavene av Shuttle, da spesielt P/P2 serien har utmerkede prosessorkjølere! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...