Gå til innhold

Ny pc! Shuttle SD37P2 Minnevalg - hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville valgt noe corsair, Shuttler pleier å være glad i corsair-brikker.

 

Disse hvis du ikke skal overklokke, disse hvis du skal.

7061592[/snapback]

 

Nå har jeg lagt merke til at du har modda en del shuttle, og jeg snakket akkurat med et par kollegaer av meg ang varme. Hvilken hvordan tror du Intel vil klare seg i en shuttle? Tenkte på E6400, 2,13CPU.

 

Jeg har også tygd litt på AM2 maskina, den du fikk i posten visstnok. Har du noen linker til brukertest som du har laget eller? Takk for all respons, trenger virkelig litt guidings :)

 

EDIT: Nå fant jeg brukertesten din. Men om du skulle valgt i dag, ville du da ha kjøpt Intel versjonen? Og evnt hvorfor?

Endret av andylove
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle kjøpt ny i dag, ville jeg nok valgt intel-maskinen, den gir jo unektelig bedre ytelse, og såvidt jeg har skjønt, støtter den SLI også. Grunnen til at jeg valgte am2 var at det ble billigst totalt sett, og så skal visstnok am2 sokkelen støtte neste generasjons am2+/am3 prosessorer.

 

Varmen skal ikke være noe problem, shuttle'en klarer å få den unna helt fint.

Lenke til kommentar

Det høres jo knall ut. Tenker jeg putter inn 4*512 brikker, disse, da jeg ikke kan punge ut med alle kr på engang. Noen anbefalinger til skjermkort?

 

Jeg vil helst ha det vifteløst, men ikke særlig intr i å modde maskina da madamen helst skal synes at ting i stua er pent... :nei:

 

Men det er jo aktuelt å kjøre på med en zalman vifte for å roe ned vifta.

 

Men hvordan har det seg at BUS hastigheten på rammen er lavere enn AM2 versjonen? Er ikke Intel raskere der?

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke tenkt å klaske til med noe sinnsyke greier. Men et par lapper skal jeg klare å svi av.

 

Men jeg vil ha noe som er stille, noe som har mye minne og som kan takle et spill, om jeg føler for det. Men spiller svært sjelden, blir Windows Vista på TV'en i stua mest for film og underholdningen sin del :)

Lenke til kommentar

Angående Shuttle SD37P2. Den skal i hus i desember, og da har jo de nye skjermkortene til Nvidia kommet. Er det noen som kan gjøre noen kvalifiserte gjetninger på om strømforsyningen i denne Shuttelen vil takle de nye skjermkortene? (Som jeg har forstått vil kreve en del strøm?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...