intox_neb Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Lurer på hvordan jeg skal kunne regulere vifta på min Big Typhoon CPU-kjøler? Hovedkortet er et Asus P5W DH Deluxe. Ønsker å skru vifta ned på et minimum
halnes1 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Her er vel det billigste alternativ til viftestyring http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303855
Gibblay Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Lurer på hvordan jeg skal kunne regulere vifta på min Big Typhoon CPU-kjøler? Hovedkortet er et Asus P5W DH Deluxe. Ønsker å skru vifta ned på et minimum 7059846[/snapback] Hei. Du har jo software viftestyring på asusprob.Der kan du jo sette hastigheten på silent.Denne viftestyringen virker faktisk veldig bra. Jeg regner med at vifta er koblet på hovedkortet.
intox_neb Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Lurer på hvordan jeg skal kunne regulere vifta på min Big Typhoon CPU-kjøler? Hovedkortet er et Asus P5W DH Deluxe. Ønsker å skru vifta ned på et minimum 7059846[/snapback] Hei. Du har jo software viftestyring på asusprob.Der kan du jo sette hastigheten på silent.Denne viftestyringen virker faktisk veldig bra. Jeg regner med at vifta er koblet på hovedkortet. 7077804[/snapback] Har prøvd dette, men påvirker hverken kabinettviftenen (Antec P180, så viftene styres ved en knapp tilkoblet vifta) eller CPU vifta (koblet til hovedkortet, 3 pin).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå