Gå til innhold

nokia e50 eller e60?


Smidt

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe meg ny mobil, men trenger hjelp til å velge den riktige.

 

det viktigste med mobilen er at den må kunne synkronisere med ms outlook helst via bluetooth. Jeg har tenkt å bruke kalenderen aktivt så den må være oversiktlig og fin. har god erfaring med nokia, men ikke et must.

 

Ellers hadde det vært greit med kamera.

pris, helst under 3000, men kan strekke meg til 3500.

gjerne mp3 og, men dette er heller ikke et must.

 

noen gode tips?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør deg selv om hvor ofte du kommer til å bruke kameraet på telefonen. Etter få uker er det som oftest lite brukt selv om det står carl zeiss på siden. Vi er i 2006, og jeg har kjøpt telefon til 4000 uten kamera. Selvfølgelig hadde jeg ikke sagt nei takk hvis jeg kunne fått med kamera på kjøpet, men jeg savnet er egentlig ikke så stort.

Lenke til kommentar

ja, sant det er et poeng. kameraet er ikke av de beste heller, har lest testen og det var ikke imponerende bilder.

 

men sett vekk i fra kamera, er e50 en bedre mobil enn e60 siden den er nyere og mindre? er det noe forskjell på det som er inni? annet enn at e50 ikke har 3g og wi-fi ( som jeg ikke har bruk for).

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

det er jo ingen ulempe med 3g og wi-fi så jeg tar gjerne det med på kjøpet hvis det er billigere, men jeg er skeptisk til joysticken på e60 ( har lest testen på amobil). noen som har noen erfaringer med den?

men rent innholdsmessig, er det det samme i begge telefonene? utenom kamera, 3g og wi-fi?

 

er det en stor fordel å ha bluetooth v2 i forhold til 1.2?

 

edit: The navigation joystick of the phone is very good. It is small and stands low but is very functional. The confirmation press on its center cannot be mistaken easily and thus making navigation of the phone seamless. ( http://www.gsmarena.com/nokia_e60-review-86p2.php)

 

mens amobil skriver det stikk motsatte;

Styrepinnen til E60 er en stor skuffelse. Denne er nemlig langt fra ergonomisk og er alt for hard og tung å bruke. Skal du navigere i menyene må du belage deg på å, bokstavelig talt, presse styrepinnen der du vil ha den.

 

ser at også joysticken til e50 har fått litt kritikk og det er jo noe av det viktigste med en mobil, at du kan bruke den.. noen som har noen erfaringer med noen av de?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...